|
Sv: Flere som skal ned 30 kg?
Flott, enda flere som vil dele denne laaange ferden med meg! :-)
Tusen takk Heaven, ønsker deg også lykke til videre - ikke gi opp, så kommer ting til å forandre seg uansett!!
Og lano, det må føles godt å være i gang, heier på deg! Jeg spiser også mye grønnsaker, noen ganger tror jeg kanskje for masse... men synes det er så godt, så jeg vil nødig ha en begrensing der. Håper energien din kommer tilbake!
Akkurat nå sitter jeg her litt skyldig. Har tatt fram 86%-sjokolade.. så nå har jeg spist 4 ruter.. men jeg tenker om jeg greier å styre dette til å kun bli på lørdagskveldene, så er det ok. Så nå må jeg avtale med meg selv at det er en uke til neste sjokoladespising.
Heldigvis fra neste uke, begynner semesteret for fullt igjen, og da har jeg ganske travle dager, og derfor ikke så mye tid til å gå rundt å tenke på mat og småspise heletiden. Jeg kjenner at det skal bli godt å komme inn i en tydelig rytme. Vite sånn ca når jeg blir sulten, og spise 3 måltider om dagen hadde vært fint. OG - en fast rytme angående trening også! Er det noe jeg drømmer om ved siden av det å være normalvektig, så er det å være sprek og aktiv. Det å kunne spille fotball med min lillebror uten å bli sliten etter en kort stund, og bare det generelt, sette mer pris på det kroppen er skapt for - bevegelse, det å føle behov for å bruke kroppen til fysisk aktivitet.
Setter veldig pris på at dere er så positive og vennlige! :-)
Ha en god kveld!!