Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-11, 22:51   #7
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: magetrøbbel..

Opprinnelig lagt inn av Sjokoholiker, her.

takk for svar! men er ikke søtsuget som plager meg i ukedagene, men at jeg blir fort lei av å bare spise salat til alle måltid på jobben. og i flere av oppskriftene jeg har tenkt å prøve på brød ol er det søtning i av ett eller annen slag, lurer bare på om der finnes en type jeg kanskje ikke reagerer på?

Jeg har lagd flere typer lavkarbobrød og det er da ikke søtning i de fleste av dem? Det eneste jeg kan huske i farten er Nannahs lyse søndagsbrød med 1 ts sukrin. Sukrin er et "naturlig" søtningsstoff så det kan jo hende du tåler det bedre. Ellers er det jo ikke nødvendig med noe søtt i brødet så lenge det bakes uten gjær...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat