Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-11, 19:45   #5664
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Skal på fest i kveld, og har kjøpt inn en diabetiker hvitvin, tørr, og sprite light, som de sa kunne blandes på polet.

Men er redd for å ødelegge ketolysekuren min ..... hvor lang tid tar det før man er på rett vei igjen etter en slik ødeleggelse?
Og hvorfor i alle dager kjøpte jeg ikke bare inn vanlig sprit som jeg pleier ? hm.

Ignite har helt rett. Med mindre alkohol legger lista lavere for sprekking så vil ikke alkohol i seg selv gå utover vekttapet ditt, annet enn at fettforbrenninga stopper opp litt inntil alkoholen er forbrent (for en gjennomsnittlig person tar det veldig grovt regna 12-16 timer å forbrenne alkoholen fra en flaske vin).
Jeg på min side synes det var lurt av deg å kjøpe hvitvin, av den enkle grunnen at første fylla i ketose kan være temmelig ... plutselig .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥