Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-11, 17:07   #5655
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Et spm til fra meg...
Hvilken produsent har den kruskaklien med lavt karbo innhold? Var på Rema i dag og der hadde de bare Mølleren sin med 18 gr karber...
Er det Regal sin som det er mindre i mon tro??? Og hvem selger den ?

Opprinnelig lagt inn av LineJM, her.

Ang. karbinnhold i kruskakli så er det mange diskusjoner ang dette her inne. Synes å huske at noen hadde stilt spørsmål til produsenten og enden på visa var at den med minst karber i var feilmerket. Mulig jeg husker feil.

Regal sin kli var en periode merket med 9g kh per 100g på pakningen, men oppga 20g kh på nettsidene. Jeg sendte en mail og fikk dette til svar:

Sitat:

Det er dessverre sneket seg inn en trykkfeil på esken, det er næringsinnholdet på nettsiden som er riktig.
Emballasjen vil bli endret så fort muligheten er der.

Dvs at de fleste typer kli ligger på 18-22 g kh per 100 g. Det finnes desverre ikke noen med lavere innhold.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose