Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-11, 16:11   #1106
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

God helg ja. Stille og rolig her, selv om loftstua er full av gutter. Begynner å bli store.

Jeg slapper av med kaffe med litt fløte (lov i helgen. ), et glass zero og et par ED-kjeks,leser litt regnskap, sjekker flybilletter og surfer iitt rundt...

Fikk ny forsyning med ED i dag, denne gangen bestilte jeg ikke mye, den minste bestillingen hittil. Bestilte et par pakker frokostblanding, 2 pakker Kjeks, 2 pakker vaniljebar, 1 pakke soyanøtter. Føler at jeg har ganske god kontroll på vanlig mat nå, men synes frokostblandingen er veldig grei til frokosten i travle ukedager og de andre produktene er fine mellommåltider. Tror Sofie vil bli stolt av meg når hun hører at jeg endelig tør å gi slipp på ED-produkter og stoler på meg selv nok til å tillate meg selv vanlig mat i porsjonerte mengder...

Kom på at jeg skal tilbake dit i begynnelsen av mars en gang...

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat