|
Sv: Nytt år og nye muligheter?
Hei alle sammen - har bare vært innom og lest siste uka, ikke orket å logge meg på. (neida, det er ikke sååå vanskelig )
Velkommen til mcphee og, hyggelig med flere.
Vekta har beveget seg litt denne uka, endelig i riktig retning. Men revolusjonerend er det ikke mde 500 g etter flere uker . Samtidig er buksene noe løsere, så et eller annet skjer iallfall.
Jeg trener mye for tiden, blir ikke i dag (må la husmorgenene få litt utløp, i tillegg skal jeg på kino ), men har vært på treningssenteret 4 ganger i uka i det siste. Og det er jeg iallfall fornøyd med.
c@th68: jeg lagde mandelkjeksene dine i går (riktig nok med mest hasselnøtter fordi jeg syns det er bedre!) og de var veldig gode! Fikk dog mange flere enn du skriver, muligens fordi jeg lagde en mindre pølse ved utbaking?
Hele huset syns iallfall de var gode - og geniale som "godterier" tenker jeg. (derfor to stk til kaffen i dag tidlig og )
Maten ellers har jeg ingen problemer med, eneste er å huske at jeg må planlegge (hørtes noe merkelig ut, men, men). Igår ble det lavkarborundstykke fra Baker Hansen. Vet ikke helt hva de innehodler, men stoler på at de ER lavkarbo - de virker sånn, i den forstand at de henger litt dårlig sammen. Også er de sinnsykt gode!!
Deilig med helt og deilig med lysere tider - igår var det ikke mørkt da jeg forlot jobben og da er det jo håp om bedre tider. Kanskje mere lys hjelper på vektnedgangen og......
Ildern: håper du har kommet deg etter alle ulykkene -hørtes litt voldsomt ut (men det er vel som de sier - en ulykke kommer skjeldent alene....) Jeg skal også prøve reke/krepsehalesalaten din - så veldig godt ut!
Nu skal jeg oppdatere tickeren min, så er det vel på tide å komme igang med dagen. Må ringe en megler - vi er på boligjakt og har sett noe vi gjerne vil se på, men hvor visningsdatoene ikke passer. Det er ikke veldig frekt å ringe på en lørdag?!?
ha en fin helg alle sammen, med passe mye utskeielser!
|