Tråd: 20 kg!
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-11, 09:25   #18
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: 20 kg!

Ikke for å være partypooper men det er fryktelig urettferdig så lett en ung mann går ned på dette i forhold til kvinner av alle aldre (og årene hjelper ikke heller). De har evne til å bygge muskler omtrent i søvne pga hormonene. Min egen mann begynte lille julafta og gikk ned sju på litt over en mnd. OG han var ikke veldig tykk en gang.. Men ellers har godeste TS vist ganske greit hva han har spist - enkelt og greit har han IKKE spist karbovalgene på sin vei og valgt noe som han visste ikke hadde så mye karbo! Intuitiv lavkarbo.

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat