|
Sv: Oktoberstarter-tråd?
Opprinnelig lagt inn av Jolly, her.
Jippi Linda. Du har vært knallflink :-)) Men enn hva jeg kan si om meg selv denneuka, total skjærings, egentlig. Men jeg har ikke gått opp iallefall. Det har blitt altfor mange karber nå de siste dagene, og ikke skjønner jeg hvordan jeg skal komme meg greit gjenno helga heller. Skal nå iallefall prøve.
Tusen takk Men, det var faktisk med en sprekk i helga med pizzaspising og godis både lørdag og søndag pga bursdagfest. Etter den planlagte sprekken i jula så fant jeg ut at det ikke er sååå farlig med en sprekk en gang innimellom... Er bedre det enn å gi helt opp Så selv om du føler at du har gått over grensa så er det ikke sikkert det er så ille som du tror Om du har spist en del karbo en el flere dager så vil kroppen først og fremst samle på vann, og for min del forsvant vannvekta iløpet av noen dager på ketolyse igjen Jeg synes det er lettere å starte på nytt på mandager, så kanskje du skal prøve på det du også? Å sprekke i helga også kan umulig så mye å si bare du kommer inn på sporet igjen på mandag? God helg

|