Opprinnelig lagt inn av Helene
tror du noen gang at et mcdonalds reklame ligner på RL produktet?? da hadde de jo måte hatt opplæring på kokkene sine 
Og det har de absolutt, Helene. Alle ansatte kurses på alt mulig fra de kommer inn av døra for førstegang....selv om de bare skal stampe søppel
Jeg har bla en sønn som har jobbet hos mac'ern i mange år...Ikke nå lenger riktignok. Først som ekstrahjelp fra 16 års alder, og gikk gradene med masse opplæring hele veien. Han var restaurantsjef for 2 restauranter i en periode. Er det noen som ikke kan jobben sin så er det ikke reglene for opplæringen det er noe i veien med tror jeg. Det er nok personavhengig. Personalansvarlig/ansatt. Jeg har bare positivt å si om opplæringen/utdannelsen, selv om jeg aldri spiser mat der sjøl. Har knapt gjort det
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
|