Tråd: Ketostix
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-11, 19:25   #5
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ketostix

Opprinnelig lagt inn av Thea1980, her.

Ang. når man skal måle, tror jeg det kommer an på om du trener på kvelden osv. Får nesten aldri utslag på stixen på kvelden fordi jeg da sannsynligvis har brukt opp ketonene på trening. Nå har jeg tatt noen tester midt på dagen noen timer etter lunsj el. middag og da gir det utslag. Og jeg burde være i ketose mtp. karboinntaket, så jeg tror dette stemmer for meg. Bare en ops til dere som trener:-)

Mine ord står fortsatt ved lag! Du har helt rett med hensyn til å ha brukt opp alle ketonene, men det gjør ikke svaret du får på andre tider av døgnet noe mer riktig!

Det er også en av grunnene til at vi ber folk huske på at stiksen bare viser hva som skjer i urinen. Man kan FINT være i ketose uten utslag på stiksen!