|
Sv: Februarskravletråden 30+
Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.
nei nå altså! På tirsdag veide jeg 72,2 kg, men nå veier jeg plutselig 74?? Hallo? Kan man gå opp to kilo så fort? Føler ikke jeg har gjort noe feil med maten de siste dagene, å ikke har jeg mensen heller.. *frustrert*
Et par dager uten å ha vært på do, og kanskje litt salt mat som har bundet vann i kroppen. Det kan fort bli 1-2 kg.
Opprinnelig lagt inn av LeneM, her.
Nesten litt rart å være glad for at jeg fremdeles har denne "tilstanden" men da er det ihvertfall ikke bare alt jeg har stappa i munnen som har skylda, selv om det nok er 75% min egen feil 
Tror ikke du skal gi deg selv 75% skyld sjøl. Når blodsukkeret hopper opp og ned er det umulig å ikke putte ting i munnen. De fristelsene som har dukket opp, har det ikke vært vanskelig å si nei til, som andre "normale" mennesker.Viljen min har jo ikke endra seg fra tidligere. Når jeg har klart -51 kg med ketolyse så er ikke det pga. viljen, men at "hodet" mitt har fungert som hos andre "normale". Uten "blodsukkerhelvete" som fikk meg til å skade meg selv, selv om jeg visste at det jeg spiste ikke var bra.
|