Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-11, 16:59   #6
sistegang
Seniormedlem

sistegang sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 62
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Da jeg starta 7.april 2010 var startvekta 135 kg og jeg er 163 cm høy. I dag veier jeg 83,5 kg. Tror ikke jeg noen gang kommer til å se 6 tallet først men jeg drømmer om å komme ned i 70 kg. Og siste gang jeg veide det var jeg 19 år gammel.

Finn den retningen du vil / syns det er greit å følge. Sett deg realistiske mål, og belønn deg selv når disse blir nådd. Ellers er det "bare" å følge opplegget du velger. Fordelen med ketolyse er at du ikke kommer til å "fyse" etter noe godt, og resultatene er så fantastisk at det ikke er vanskelig å holde seg til kuren (livsstil endring isteden for kur egentlig).

Jeg har funnet et kosthold jeg skal følge resten av livet og det er bare en koselig tanken. Før under "vanlig slanking" har jeg hatt et savn etter alt jeg liker og tenkt mye på at jeg må avstå ting jeg aller helst ville ha spist. Derfor har jeg hver gang sprukket og klarte til slutt å ete meg opp i 135 kg. Nå tror jeg på ei framtid som normalvektig.

sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat