[quote=FrøkenBianca;1020324]
Opprinnelig lagt inn av Sunda, her. Kjekt for MEG å lese ditt innlegg også Da er vi i vertfall to!!!!!!! I dag har jeg veiedag, og de to siste ukene har jeg gått OPP 0,3 kg....MEN i cm har jeg gått inn totalt 12cm på en uke.... Jeg skjønner ingenting, men VELGER å være voldsomt glad for cm som er borte Lykke til videre til deg Caramella - vi holder ut!!!!![/quote Muskler veier mer enn fett... Har lest noe sånn her inne på forumet en plass.. Og, 12 cm bortevekke.. da skal man vel ikke klagE?
Opprinnelig lagt inn av Sunda, her.
Kjekt for MEG å lese ditt innlegg også Da er vi i vertfall to!!!!!!! I dag har jeg veiedag, og de to siste ukene har jeg gått OPP 0,3 kg....MEN i cm har jeg gått inn totalt 12cm på en uke.... Jeg skjønner ingenting, men VELGER å være voldsomt glad for cm som er borte Lykke til videre til deg Caramella - vi holder ut!!!!![/quote Muskler veier mer enn fett... Har lest noe sånn her inne på forumet en plass.. Og, 12 cm bortevekke.. da skal man vel ikke klagE?
Sikkert SINNSYKE muskler på meg..... Hehehe! Satser på at ved neste veie-dag har jeg minsket - også i kilo