Tråd: Kviser!
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-11, 15:22   #9
plastbox
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 40
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Kviser!!!

Ta det med ro! =)

Etter mange år med mye skitmat er det helt vanlig at kroppen har mye møkk å bli kvitt når vi legger om til sunn, naturlig mat! Vi tisser mer, vi svetter mer og både urin og svette er mer konsentrert enn den pleier (derav forumtråder om svettelukt og rådet om å drikke mer). Dette er på alle måter positivt for helsa, selv om det er litt kleint i starten.

Godnyheten er at det vil gi seg. Kanskje det tar ei uke, kanskje et par måneder, men ser du på andre som har lagt om (særlig de som har gått ned mye) ser du veldig tydelig forskjell på huden! Folk ser fort både 10 og 15 år yngre ut når kroppen er ferdig med omleggingen.

Forøvrig var såpe det som hjalp meg i ungdomstiden. Vet ikke hvor bra det er for huden, men vaska meg med alminnelig, sterk håndsåpe hver dag så huden ble knusktørr, hvorpå jeg smurte meg med en fuktighetskrem av den litt dyre typen som bare "forsvinner" inn i huden og ikke føles feit og ekkel.

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat