Tråd: Drittlei
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-11, 14:27   #8
Marte83
Medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østlandet
Marte83 er på en erverdig vei

Sv: Dritt lei

nå har jeg vært ute av ketose i 2 uker ca

Har begynt å spise litt naturris, fullkornspasta, litt magrere meieriprodukter, mere bønner og linser og masse grønnsaker, ligger på ca 80-120karbs om dagen..

trener 6 ganger i uka, 2x spinning og 4x styrke.. har hatt en eksplosiv økning i styrken og det er jeg veldig glad for selvfølgelig, føler ikke at jeg trener på sparebluss lengre. utholdenheten på kardio har gått litt ned, og

jeg blir fortere sulten en det jeg har vært før, litt uvant å spise oftere igjen. fra 2-3 ganger om dagen til 4-5ganger..

Hatt en del problemer med vondt i magen de siste ukene, regner med at det er risen og pastaen som gjør det?! og blitt tregere i magen :/ men tar fibertabletter i tillegg nå for å få litt fart i sakene..
Ellers er formen ganske bra, vekta gikk først litt ned, men så litt opp.. men ligger nå stille, regner med det er pga all styrketreninga

All over er jeg mere fornøyd med treninga mi, mens vekta er det ikke skjedd stort med da altså, men noen uker til så får vi se om det her har noe for seg

Prøver å plukke ut det mest fornuftige fra alle hold og prøve ut hva som funker for meg..

Takk for tipsene deres.. skal holde dere informert om hvordan det går til slutt

Alt går! enten så går det bra, eller så går det over!
Marte83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCLF Svar med sitat