Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-11, 13:23   #5611
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Jeg ville gitt Tikei en sjans.
De er svenske, du kan få tester til 10 kr av produktene.
De er dyrevennlige og meget trygge på ingrediensene

Takk for tips! Jeg har nå bestilt tre prøver . Jeg bruker ikke så mye foundation, men i blant bare for å se litt ekstra airbrusha ut anledningsvis , og jeg har likt de flytende med mineraler i, men nå sist kjøpte jeg en annen type, og den er liksom så vidt over middels bra. Mitt problem er at jeg har en vanskelig hudtone, for jeg er veldig lys, men jeg blir ikke fort solbrent i det hele tatt, men har mer en slags gyllen tent, og ender alltid opp med de lyseste foundatioene som så godt som ALLTID har rosatoner i seg, hvilket jeg ikke har, annet enn i kinnene -naturligvis. Det var dét som var litt kult, at Tikei hadde helt lyse foundationer som ikke bare var for rosa hudtoner . Spennende!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥