|
Sv: FULL stans!
Opprinnelig lagt inn av Caramella, her.
Å, dette var en kjekk tråd å lese! Ikke fordi du ikke går ned, men fordi jeg er i akkurat samme situasjon. Vekten rikker seg ikke, ei heller målebåndet. Sist jeg gikk på ketolyse gikk det så fint som bare det... denne gangen funker det bare ikke. Er inne i min fjerde uke på ketolyse-kur.
Har tenkt på at jeg kan spsie for lite fett, men i følge diett.no er jeg nå oppe i en fettprosent på 75-76, det er vel der det skal være? Jeg drikker mye vann, spiser mine tre måltider om dagen, ca sånn etter 75-20-5 modellen. Har lett for å tygge i meg en del pastiller og slike sukkerfrie ting, kuren funket sist selv om jeg spiste slikt, men jeg tåler det kanskje ikke nå? Tar kost-tilskudd, krom, magnesium, jern.
Ikke spiser jeg mye lavkarbo-brød, ikke mye "jeg er så fysen"-mat... det går mest i egg, fløte, cc, rent kjøtt og fisk, ost, salat, wok-grønnsaker... Litt frustrert jeg her nå, godt å se at det ikke bare er meg i hele verden som ikke får dette til å funke!!
Kjekt for MEG å lese ditt innlegg også Da er vi i vertfall to!!!!!!! I dag har jeg veiedag, og de to siste ukene har jeg gått OPP 0,3 kg.... MEN i cm har jeg gått inn totalt 12cm på en uke.... Jeg skjønner ingenting, men VELGER å være voldsomt glad for cm som er borte Lykke til videre til deg Caramella - vi holder ut!!!!!
|