|
Sv: Hvor flink er du til å morsjonere?
Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.
trening og slikt er for meg veldig negativt ladet (gymtimene på skolen og slikt ...), så jeg har en tendens til å unngå det så godt som jeg kan.
Men kanskje jeg skal prøve meg på 30 days shred,. hvis noe er for tungt så får jeg prøve å bytte ut med noe annet. Det er ikke bare bare å hoppe og sprette når man veier over et tre sifret tall på vekten .
Tur er mer realistisk. Og så har jeg veldig lyst til å begynne å ri igjen. Men det er liksom ikke så lett å få til, ingen ridesenter eller rideskoler her ... selv om det ikke mangler hester. Ridning strammer virkelig opp hele kroppen ! og det er gøy.
Vet at det kan være litt tungt i begynnelsen, men mye av sperrene sitter faktisk i hodet. Bare å få kroppen til å forstå at trening skal gjøre litt vondt, iallefall når man følger et program som 30 days shred.
Jeg veier også tresifret, og skal love deg at det var tungt i begynnelsen, men etter et halvt år med innebandy, løper jeg like mye som de fleste andre. Det går rett og slett på viljen, for jeg synes jo det er utrolig gøy.
En kamp varer i 60 min (3 omganger x 20 min), og jeg har faktisk klart å spille en hel kamp uten å bli byttet ut.
På en vanlig trening forbrenner jeg 900-1100 kcal, og på kamp ca. 1500 kcal. Veldig motiverende å skaffe seg pulsklokke, for du ser forbedringen så mye fortere! 
|