Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-11, 23:59   #5590
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av alexsandra, her.

tror jeg skal dra til parfymeri usminket og ta med meg den foundation jeg bruker og kosten min. så må det vel gå ann og finne noe bra. får klæse og styre så skal det bli bra tilslutt(sist gang jeg var i parfymeri hadde jeg med meg bomull og sminkefjerner)

Ikke så dumt det, er enklere å få riktige nyanser da. Touche eclat er ikke den concealeren som dekker mest, jeg trenger heldigvis ikke å dekke så mye under øynene jeg trenger bare å lysne området litt. Så jeg legger foundation på først også bruker jeg denne og dytter på litt rundt øyet. Ei venninne av meg sliter med skikkelig mørke ringer og hun sverger til Glo minerals under eye concealer. Jeg har funnet meg en ny favoritt og det er Armani foundation/concealer, tror det er et parfymeri i Oslo (Bogsatadveien?) som har det merket.

Men ta deg en tur på et parfymeri og få testet litt forskjellig, kan jo være en fordel og prøve om du tåler de forskjellige merkene også (er jo dyre greier). Er mange rare ingredienser i make up. Lykke til, håper du finner noe du kan bruke og blir fornøyd med

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose