Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-11, 23:37   #5588
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Touche eclat ble i sin tid lansert i 3 fargenyanser og finnes nå i 6 nyanser så kanskje du bør vurdere om du trenger en annen farge??

Jeg har aldri sagt jeg er misfornøyd med fargen jeg har. Men den ser mye bedre ut under foundationen, for da slipper man at den reflektere for mye lys som er et velkjent problem med disse. Bare google navnet så ser du at mange diskusjoner handler om at man ikke kan ha denne på og bli fotografert f.eks. Det problemet forsvinner ved å legge den underst. Og den dekker som den skal. Forøvrig lærte jeg å legge den på denne måten av markedskonsulenten for YSL, så da antar jeg at jeg ikke bryter for mange regler ved å gjøre det, selv om noen tydeligvis mener det.