Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-11, 23:14   #62
kveita
Medlem

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: langt i nord :)
kveita er på en erverdig vei
Smile

Sv: Hva har du spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av mama67, her.

I dag føler jeg ikke at jeg har vært veldig flink med maten, men så hakkende galt er det vel heller ikke. Begynte veldig tidlig på jobb, og da ble det litt lettvinte løsninger...

Frokost: ca 100 g Fedons frokostblanding med litt yoplait vaniljeyoghurt over.
Mellom: 2 fiberrik med ost, skinke og majones.
Lunsj: det samme som mellommåltid.
Middag: ovnsbakt laks med brokkoli, redikker, squash, rødløk og dill. Steike godt!
Kvelds blir nok bringebær og blåbær med resten av yohurten over.

Du har jo vært flink )
Men ikke jeg...

men lærte noe faktisk., eller fikk bekreftet fordelene med et slikt fedon kosthold....

frokost: hjemmelaga knekkebrød - mengde som et vanlig kjøpt ) med laks og majones. kaffe. nøtter og druer, vann.

lunch: like mye knekkebrød med makrell i tomat. Noen druer og nøtter, 1 youplait yoghurt. The.

Middag: 2 fiskekaker, hjemmelaga kjøpt fiskegrateng med raspa gulrot, - åå så nydelig!! Hjemmelaga fiskekaker/grateng o.l er til å spise seg ihjel av

kvelds: en skive grovt brød med fiskekake og majones, nøtter og druer.

masse vann og the i kveld.

Ja alt for mye karber , men denne fiskegratengen og fiskekakene lages her på en butikk, (og noe av det beste jeg vet . hjemmelaga da.. ) og jeg holdt på å sulte ihjel etter jobb og hadde et utrolig sug!!! slik som jeg får på høykarbo, hjernen kobler ut og lysten styrer!!

Jeg har lært at jeg nok spiste for lite lunch og jeg hadde heller ikke planlagt middagen, så blei stressa og klarte ikke tenke "kloke valg" grunnet dette.

Ja, ja ingen lrise, formen er kjempe bra og det er grunnet maten så en dag er ikke ille

Jeg har og vært på zumba 1 time, måket snø og gått en tur på 30 minutter så det er jo bra!

Bare å satse på en bedre dag i morra , og planlegge, planlegge, planlegge....

kveita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ala`hexeberg :) Svar med sitat