Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-11, 21:36   #17
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål vedr. lavkarbo/ketose

Opprinnelig lagt inn av VistaX, her.

Med tanke på det å gå tilbake til det "vanlige liv", hvordan gjør man dette best uten å gå opp?

Har tenkt å trene regelmessig (3-4 ganger pr. uke). Regner med at jeg ikke bare kan begynne med brød til frokost, to boller til lunsj og pasta til middag (for å ta et eksempel) med en gang?

Du sier bare "lavkarbo" som kostholdsretning så det er vanskelig å si hvor mye karber du spiser hver dag i dag. Den dagen JEG kommer dithen blir det først å øke på med karber til Lutz grensen på 70 gram pr dag, går det over det må jeg også redusere fettet. Øk på med ca 5 gram karbo pr uke og se om du finner "grensa" di

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat