Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-11, 18:27   #236
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Septemberstarternes veietråd

En liten oppdatering fra Fjaseland her.
I midten av November var jeg innom en InBody-vekt for å få en oversikt over hvordan det sto til i kroppen min. Var ganske fornøyd da, og trodde jeg var nesten i mål. Tok en ny runde i dag, med gode resultater.

Fettprosent: Fra 18% til 14% (referanseramme 10-20 for menn)
Visceral Fat: Fra 77.9 til 56.9 (under 100 er bra, laveste for min alder er vel rundt 30)
Muskelmasse: Fra 33.9kg til 32.9kg (den hevder jeg har mista 1 kilo muskler, men jeg har allikevel økt på styrketrening, så dette er litt rart. Kan noen ganger være litt unøyaktig i målinga i følge folka der)
Basal forbrenning: Fra 1642kcal til 1620kcal (ikke så rart med vekttapet)
Vekt (med klær): Fra 71.9 til 67.3 (Idealvekta har visst også flytta seg fra 69.3 til 67.3, så jeg er visst helt i mål påstår den)
BMI: Fra 26.1 til 24.4 (og no lenger ned tror jeg ikke jeg vil)

Så der har vi resultatene (er så klart masse andre tall også, men de er ikke så viktige føler jeg). I følge kompisen min nå er det eneste jeg behøver å tenke på å evt. bygge litt mer muskler (noe jeg ikke kommer til å stresse spesielt med utover å trene som jeg har gjort).

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat