Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-11, 12:03   #396
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av alexsandra, her.

trodde go green merker var greit men er jo ganske mye karber i alt. blir frustrert så nå aner jeg ikke hvilke merke jeg skal satse på og i hvilke butikk jeg kan finne det. *river av meg håret snart*

Jeg regner med at med fuglefrø så tenker du på linfrø, sesam, solsike osv?? Er mye rar merking ute og går der og jeg kan ikke helt få meg til å tro at det kan være så mye som opptil 15 g kh i forskjell hos ulike typer merker av bl.a. solsikkefrø. Tror heller at det syndes mot hvordan dette skal merkes, men dette har blitt diskutert opp og ned i mente her inne så du kan jo bare søke litt her inne på forumet (tror bl.a. solsikkefrø og linfrø er behørig diskutert).

Møllerens (???? tror jeg dt heter) er vel det merket som er merka med minst kh per 100g frø og det får jeg tak i på Rema. Er ikke sikker på merket men de har det ihvertfall på rema.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat