Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-11, 10:59   #627
Midnight Choir
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
Midnight Choir er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Uff nå vurderer jeg å kaste inn håndkle. Akkurat som sist gang jeg prøvde dette så sliter jeg med å få i meg nok fett - går gradvis over på lavkalori...Så nå sitter jeg her og teller på knappene om jeg skal gi meg med lavkarbo og gå helt og holdent over på lavkalori istedenfor

Hold ut!

Jeg merket at jeg begynte å bli lei av at vekten ikke flyttet seg, og hvis den gjorde det var det oppover... Så oppdaget jeg at huden min igjen begynte å klø og bli fryktelig tørr (slik den var før jeg startet opp på ketolyse). Da stakk jeg avgårde til en helsekostbutikk og kjøpte Cocosa (den som er beregnet til oppvarming, om som er uten lukt og smak...!). Grudde meg som en hund, for jeg hadde en fantasi om at det kom til å smake ekkelt uansett.... Så jeg heiv oppi kaffen og middagen, det smakte null og niks, og på et øyeblikk var fetttilførselen tydeligvis der den skulle være. Huden føles fantastisk, jeg fikk gløden tilbake i ansiktet og av alle ting; vekten ser ut til å tikke noen hundre gram nedover...! (Men det tar jeg ikke for god fisk på før det har gått litt tid, selvsagt..) Nå sitter jeg og spiser avocado, noen få små tomater, noen få valnøtter, litt fetaost og fårepølse m/en skje Cocosa. Jeg tror dette måtte til for å maxe fettinntaket her i gården, for jeg har levd på lavkalori siden 1997, og derfor er overgangen stor. Nå har jeg iallefall funnet et produkt som hjelper meg "over kneiken", og jeg krysser fingrene for at både du og jeg merker vesentlig forskjell innen relatvit kort tid. Lykek, lykke til! Stor klem!

Midnight Choir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - egenkomponert Svar med sitat