Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-11, 10:01   #394
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Minith, her.

Jeg hadde egentlig tenkt å begynne på Atkins dietten, men kjenner jeg meg selv rett så vil det bare ende dårlig. Det jeg lurer på er om jeg kan ha en diett med samme inntak prinsipp, bare ikke de samme stegene?
Slik at jeg spiser veldig lite karbohydrater, men mye fett, uten å faktisk telle det? Jeg er ganske god på å begrense meg sånn sett, så jeg har ganske god tro på meg selv hvis jeg følger min diett på den måten!

Tja Ketolyse eller Skaldeman?? Det finnes et utall av lavkarbodietter og man må bare velge seg en, lese seg opp og følge prinsippene slavisk og veie maten til man er trygg på hvordan det fungerer.

Ketolyse er kanskje det enkleste? Se her, boka og vitaminene selges bl.a. på Meny i tillegg til denne nettsiden.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat