Hallaisendaisen! Da har vi kommet til februar allerede, gitt! Har vært en skikkelig ulykkesfugl denne uka.. Først sprakk jeg litt og åt TO stykker gulrotkake. Også oppdaget jeg at jeg hadde gått opp 1 kg! Rett på fase 1 igjen. Så nå er jeg tilbake til utgangspunktet igjen. Altså 1 kg ned igjen. Får se om jeg tar en dag til. Hadde vært greit og fått litt fart på sakene igjen. I går gikk jeg rett på trynet da jeg skulle hente posten. Lånte gubbens sko, altfor store med løse såler og store hemper til lissene. De hekta seg fast i hverandre, så jeg bare falt som en stokk. Au..! Må ha tatt meg i mot på en rar måte, for i dag var armen ubrukelig. Liten trøst at pakken med stevia og råkakao fra Goji King var kommet. Også er det dagen i dag; gikk helt greit til jeg dro på trening. Først greide jeg å gå rett i en benk. Skrubbsår og fint, blått merke. Og på en eller annen måte klarte jeg å få gnagsår under begge tåputene på zumbaen. Så det har blitt litt trøstespising av gele og nøtter. Men ellers går det bra! Koser meg med oopsier i forskjellige varianter, fått dilla på eggemelk som jeg drikker både til frokost og som snack før jeg begynner på middagen. Kanskje litt mye fett? Men det er jo bra fett da. Er det ikke? I morgen skal jeg lage reke og krepsesalat. Det er så vanvittig digg. Tror det kan være noe å ha på oopsien. Vanligvis har jeg det til salat med paprika, rødløk etc. eller på skiven. Her er oppskriften for de som måtte ønske det; 3 hardkokte egg delt på kryss og tvers med eggedeler 1/2 boks reker 1/2 boks krepsehaler (selvfølgelig er fersk best, men jeg gidder virkelig ikke å sitte å pille) 1 pk majones Evt en dæsj rømme om ønskelig Svigerdyret sier at man skal ha kuttet vårløk på toppen, men det syns ikke jeg er så godt. Bland og spis; enjoy