Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-11, 23:05   #47
Tasja
Medlem

Tasja sin avatar

Medlem siden: May 2010
Tasja er på en erverdig vei

Sv: Vi som går ned lite < 500 gram gj.snitt pr. uke.

Opprinnelig lagt inn av ekenna, her.

Uff, jeg vet hvordan du har det.. Jeg knakk ankelen i sommer, har gått med hevelser, betennelser og bruskskader siden da, er bundet til krykker rettere sagt. Nå har jeg i tillegg operert i ankelen, for et par uker siden, og kan enda ikke gå. I begynnelsen la jeg faktisk på meg..! Prøvde den dritten Allie, som i hvertfall ikke virket på meg! Men etter en tid fant jeg på at jeg skulle prøve meg på lavkarbo igjen, og det er jo bare SÅ MYE bedre!! Så lenge du holder deg til kostholdet og er standhaftig, skal det nok gå bra. Og lykke til med operasjonen. Håper du slipper like mye styr som meg

Tusen takk for det! Jeg håper og tror at det skal gå bra, er 5. operasjon i samme kne. Er jo en del av grunnen til at vekten har økt, plutselig og ufrivillig inaktivitet over tid. Heldigvis er jeg under 5 kg fra det jeg kan tenke meg å veie, selv om det er rundt 10 kg ned til drømmevekten. Tenker at om jeg går ned 5 kg til, så kan de siste 5 komme om/når de kommer

Tasja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell streng lavkarbo/Atkins Svar med sitat