Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-11, 22:07   #1075
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei og velkommen i gjengen Catha72 - og hipp hurra for flott resultat i fase 1

Jeg er nå hjemme fra mitt 3-dagers opphold i Stavanger.
Alltid kjekt å være noe dager i Stavanger, bodde jo der i 6 år, men denne gangen ble det ekstra kjekt siden jeg fikk møte Monica
(Vaffel-oppskriften finner du forresten her: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?p=993779)

Signerer forøvrig dere andre som stemmer for å beholde kun 1 tråd, er så kjekt å følge alle uansette fase - og det er jo myyyye enklere når vi er samlet

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat