|
Sv: Desember/januarstarter-tråden!
Jeg er her, men jeg surrer rundt i andre tråder også, for det var ikke alltid så mange som svarte her inne 
men jeg innom her hele tiden Jeg gjør mitt ytterste for å gå ned denne uken, så er jammen spent på mandagen, akuratt nå holde jeg på å lage meg mamma`s pastasalat, uten pasta 
Det skal bli min herlige avslutning på kvelden, treningen sliter jeg med, har ikke trent i det hele tatt utenom de 2 første dagene 
Jeg har en pyton uke for tiden...:
Jeg har en mann som er sykmeldt denne uken, 2 av ungene har hatt pencilinkur pga halsbetennelse, en er syk nå, 4 dagen, mens minsta hoster nå...håper ikke hun begynner 
Jeg aner ikke hvordan det føles å få sove en HEL natt, med en hel natts søvn, samtidig som å få ha sengen vår helt for oss selv...
Jeg selv fikk tannverk i en tann, samt bihulebetennelse, så nå fikk jeg en hestekur, hele 2 pakker med pencilin, apotekdama hadde ikke levert ut så mye før... så ble jeg sendt på MR, så skal jeg opererest for bihulene mest sannsynlig (kronisk på 4 året), å evt til CT etterpå...
Så var jeg hos tannlegen, der jeg fikk ite at etter 3 års forsøk på å få ut en bit av instrumentet de har knekt nedi tanna mi, gav de nå opp, ville ha meg på pencilin( som jeg ikke trengte, da jeg allerede er på en hestekur), å så ble jeg sendt over til en som skal operere meg, å fjerne rotspissen, med instrumentet, å jeg skal attpåtil få betale det selv......
Uken er ikke på sitt beste kan du si, men jeg gjør mitt ytterste for å klare det denne uken også, selv om treningen er minimal, jeg løper etter unger å er på jobb, selv om legen ville sykmelde meg,men jeg er ikke like aktiv på jobb nå,pga bihulebetennelse er forferdelig vondt om jeg bøyer meg osv...
men nok syting fra meg, skulle egentlig bare være en liten oppdatering på hvordan det går her i gården, ikke et langt sytebrev somd et nå ble da men 
Håper det blir mer aktivt her inne også, jeg er innom her flere ganger daglig for å sjekke hvordan det går med andre, finne motivasjon osv når det går litt tregere her, å ikke minst forsøke nye retter..

|