Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-11, 21:25   #356
Fero
Medlem

Fero sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Fero er ny på veien

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Dytter litt på denne siden jeg starter selv i morgen. Trappet ned på karbo de siste 2-3 dagene og har fyllt opp fryseren med mat fra spis deg slank i dag. Fortsatt litt usikker på om jeg skal følge det slavisk eller fylle inn med egenlagde måltider selv, men jeg ønsker å se det mer som et skritt på veien til LCHF med egenlagd mat, men siden jeg hater matlaging og må venne meg til det syntes jeg det er fint å kunne starte med noe som er tilnærmet likt slikt jeg spiste før. Altså "junk" som går rett i ovn eller micro (æsj).

Jeg er spent på middagene, men mest på brødet! Middagene er noe jeg greit kan fikse selv, selv med matlagingsvegring, men brødet vil jeg gjerne ha om morgenen. Eller altså, jeg spiser ikke brød per dags dato, men rugsprø, og det er jo litt i samme gata i allefall.

Yes, det var det. Hvordan har det gått mer dere andre her inne etter jula? Nå har jeg jo lest meg opp på deres opp- og nedturer i løpet av disse 15 sidene, så er nysgjerrig på mer, og håper jo folk flest kom seg gjennom jula?

Handle på iHerb.com? Bruk gjerne min kode og få $5 i rabatt første gang! **TAD607**
Fero er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett Svar med sitat