Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-11, 17:19   #27
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Melkeproteiner = synderen?

Opprinnelig lagt inn av Dexter, her.

Annika Dahlqvist nevner det i bloggen sin:
http://blogg.passagen.se/dahlqvistannika/entry/svårt_att_gå_ner_i

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hvilken blogg?
Og er det snakk om hvilken som helst kvinne i hvilken som helst størrelse og på hvilket som helst aktivitetsnivå? Om ikke: Et dårlig råd! Nå må folk slutte å anta at man helt uavhengig av diverse faktorer kan gi råd om direkte antall kalorier, altså!

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Bloggen du selv linket til. Det er hun selv som skriver det. Jeg er enig i at å si et tall som skal gjelde for alle kvinner uansett høyde og kroppsbygning er ugrundig arbeid.

Sånn. Annika Dahlqvist sin blogg, som Dexter linket til, ikke Photobscura. Det med kaloriene nevnes kun som en slags absolutt siste løsning, og jeg oppfatter fra hvordan det formuleres at hun mener 1300 er absolutt laveste grense for kvinner. Jeg synes ikke det ser ut som om hun anbefaler det - hun foreslår jo heller å være fornøyd med kroppen slik den er, dersom riktig kost ikke gjør susen i seg selv.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat