Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-11, 09:51   #24
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vi som går ned lite < 500 gram gj.snitt pr. uke.

Altså, nå måtte jeg regne på det her ... Etter et veldig strikt og standhaftig lavkarbokosthold i fire og et halvt år med et utgangspunkt på ca 32 kilo overvekt, ca fire av de årene i ketose har jeg i gjennomsnitt gått ned drøyt 10 gram i uka! ! Så om dere synes dere går sakte ned -se hitover .
Det er ikke alltid det handler om hvor flink man er. Det kommer skjær i sjøen -sykdom, stress og så videre. For å få tankene vekk fra et skuffende vekttap, ty til målebåndet! Kjenn på at magen er mindre oppblåst og at man kanskje har litt mer energi og mindre vondter, og hva enn man har av helsefordeler av et karbohydratredusert kosthold. Gjør bildet større, rett og slett! For meg betyr det f.eks et liv uten migrene og allergier, og jeg slipper mest sannsynlig å få diabetes, hvilket jeg med hundre prosent sikkerhet ville fått før fylte tredve uten kostholdsomlegginga.

Og til trådstarter; du er nå i uke åtte! Det er ikke uvanlig at det går seks til åtte uker i ketose før fettforbrenninga er helt optimal. Og rent fysisk så er stress, også over vekta, en partystopper, ettersom kroppen produserer kortisol som kan føre til at, veldig enkelt skissert, blodsukkeret kan øke. Så puuuuust uuuuut!

Og en ting; Det er bikinisesong hvert år! Jeg innså takk og pris det for noen somre siden, at jeg med mine da ca 80 kilo fordelt på 167 cm ikke verken var den slankeste eller tjukkeste på stranda, langt i fra. Folk har nok med seg selv til å skulle bry seg med denne blekfete frøkna som lufta pubmuskelen. Jeg tror jeg sjelden har følt meg så fri som den første sommeren jeg gikk i bikini som ingenting på øyene i Oslofjorden! Det er ikke sånn at det er segregering etter kroppsstørrelse på stranda, altså!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat