Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-11, 00:28   #5540
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Dessuten er de størrelse 41, og større damestørrelser finnes det ikke i vanlige butikker ...

Nesten alle skobutikker har begynt å føre opp til 42 nå, skoringen har til og med en egen vegg i butikkene til det. Har faktisk sett helt opp til 44 i damesko på de litt dyrere butikkene.

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Jeg har en slik dings som dette - bare den er fra Dior. Men hvordan bruker jeg den ? Dama fra parfymeriet sa det var såååå enkelt og svusjet litt med børsten i lufta.....men når jeg prøver ser det ikke akkurat så bra ut. Hadde jo vært greit å få brukt den litt på mine mørke ringer når jeg først har betalt 350 spenn....

Jeg bare dytter på litt under øyet og gnir utover med fingeren, så tar jeg vanlig foundation (evt pudder) utenpå. Prøv deg fram!