Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-11, 22:25   #1055
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Når tallet først har dukket opp, er det alltid på vei på ordentlig. Merker selv om jeg har gått ned kan jeg godt jo-jo litt før jeg veier det både på morgen og kveld. Når jeg da veier det nye tallet på kvelden også, vet jeg at jeg er stabilisert!
Jeg spiser av og til litt kalkunpølser jeg også. Det er vel ikke karbene som er de mest farlige, men all farsen og annet "spennende" de putter i.....jeg syntes de er krydret mye bedre enn vanlige pølser. Vi spiser bare kylling/kalkun her i hus, når vi engang smaker de andre smaker de veldig vannete og "fettete"...

Jeg rekker akkurat ned til gulvet med 1,68 m. Hvor lang er du da?

Sant det, men først vil jeg notere meg 75-tallet Er 163 høy, så vi er nok ganske like på BMI nå da vil jeg tro.

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

jeg glemte enn ting. typisk meg. i helgen møtte jeg en venninne som jeg ikke har sett på en stund, og når hun så meg stoppet hun opp og bare så helt rart på meg. og så sa hun "så fantastisk bra du ser ut!!!". vil tippe hun så meg for 5 kilo siden, men hun mente jeg hadde en helt ny "utstråling" (selvom hun påpekte at jeg aaaallltid hadde vært fin) Men ja jeg ble glad. Det virket så genuint.

Så herlig å få slike kommentarer, Mille.

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

mille-du er bra altså!! ha en god dag videre alle herlige damer! Jeg er 3,6 kilo mer enn da jeg giftet meg i 08, kom jeg plutselig på i dag(hadde akkurat fått betennelsene i kroppen og begynt å gå opp den gangen) DET er digg å tenke på-vil dere se bilde fra da jeg giftet meg stikk innom journalen min. (strebers journal)

Jeg iler inn for å se, Streber.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat