|
Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter
Har veiedag torsdag hittil gått ned 3,5 på 3 uker, mest borte fra magen
er ikke særlig overvektig og skal ikke så mange kiloene ned, gjør dette for å få bedre helse Har diabetes som jeg har slitt med i mange år og nå har jeg endelig funnet en livsstil som jeg tror jeg skal klare å leve med er rett og slett veldig spennende og motiverende når man ser resultater på så kort tid
Er usikker på om jeg er i ketose, men burde være det da jeg har vært under 20 kh/dag.. men ingen aceton-ånde og har ikke sjekka med stix.. MEN, det jeg ser er at blodsukkeret mitt ligger mye mer stabilt nå enn før! Er sånn at jeg gleder meg til neste legebesøk for å sjekke hvordan ting ser ut!!! Mindre hyggelig var at jeg var hos endokrinolog og fikk utskrevet respet på kolestrol-senkende medisiner og noen som skulle stabilisere nyrene da urinen inneholdt for mye protein.. Dette kom vel ikke akk uventa da jeg har kjørt kroppen min hardt i mange år, men jeg håper endringa i kostholdet skal gjøre utslag Etter å ha lest litt rundt har jeg også bestemt meg for å kutte multivitaminene jeg tar om dagen, da jeg får i meg det jeg trenger gjennom kostholdet tror eg..skal skaffe meg ketolyse-tablettene etterhvert, men skal se om det blir noe forandring av å kutte MV først!
Jeg har ihvertfall troa!
Har også funnet frem min nedstøva og ubrukte crosstrainer og plassert den midt i stua, OG BRUKT DEN! hehe.. forandringer skjer, og jeg tror de er positive!
|