|
Sv: Vi som går ned lite < 500 gram gj.snitt pr. uke.
Og så forsvant alt jeg hadde skrevet på grunn av et lite feilklikk. Jaja, jeg prøver igjen.
Jeg går også sakte ned. I alle fall gjorde jeg det i begynnelsen, for nå mener jeg å merke endring.
Jeg begynte lavkarbolivet for 17 uker sia, og har gått ned 7 kg på den tida, altså et gjennomsnitt på litt over 400g i uka.
Jeg gikk fort ned de første kiloa, men så begynte det ganske fort å butte. Jeg sto stille, gikk litt opp, gikk litt ned, sto stille, gikk opp igjen, men gikk heldigvis alltid litt mer ned enn opp. Det var vel det som holdt meg gående.
Jeg har vært i ketose hele tida, muligens med unntak av to selskapshelger.
Jeg vet ikke helt hva tregheten kommer av, men jeg vet at jeg svinger med minst to kilo vann i løpet av en menssyklus. Jeg har også bygd en del muskler ved hjelp av EMS og mer fysisk aktivitet enn før. Dette vet jeg fordi jeg mister centimeter i massevis, men jeg aner ikke hvor mye fettvekt det kan tilsvare?
Men, nå ser det ut til å skje noe. De siste to ukene opplever jeg kroppen min annerledes enn før, så jeg håper jeg har brutt det eviglange platået nå.
Hvorfor jeg plutselig går ned? Jeg ser ingen annen forklaring enn mer fett. -Muligens i kombinasjon med at kroppen min har gitt opp å tviholde på vekta. Jeg er enda staere enn flesket, nemlig!
|