Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-11, 16:06   #6
hope10
Seniormedlem

hope10 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
hope10 er ny på veien

Sv: Vi som går ned lite < 500 gram gj.snitt pr. uke.

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Føler at jeg trenger en oppmuntringstråd for oss som går ned sakte og sliter litt innimellom.

Jeg har holdt på i 8 uker og gått ned 3,2 kg. Dvs 400 gram gjennomsnittlig. Skjer det ingen endring i vekta til i morgen (9 uker og veiedag), så blir gjennomsnittet mitt enda lavere - 355 gr pr uke .

Kjenner på kroppen at jeg blir litt fortvilet over at ting tar tid. Vet jo at det er bra for kroppen å gå ned sakte....men, likevel

Det var dagens hjertesukk fra meg...

Føler egentlig ikke jeg kan klage nå, siden jeg har fått mange svar på at det er bra nedgang,men jeg gikk ned første uken, opp neste, ned neste og opp igjen bittelitt nå, DET syns jeg er frustrerende..
Å det til tross for at menyen mine er lagt ut, å ser bra ut, ingen utskeielser osv... men snakkte med en igår, å han sa at han hadde gått ned 8 kg, på 7-8 mnd, å han var storfornøyd, han sa det gikk litt ned, så stoppte det, så ned igjen etter en stund, men han mente det virket, å det gikk sakte men sikkert ned, den rette veien

Etter å ha hørt på han, så har jeg vel innsett endel, å stresser ikke så mye som jeg gjorde tidligere, jo jeg blir frustrert når jeg går opp, istedetfor ned når jeg holder meg slavisk til det jeg skal,å trener, men nå håper jeg at det er muskler etter treningen jeg har begynt med, å at jeg kanskje får muskler, å jo mer muskler, jo fortere forbrenner du mener jeg

Så dette SKAL vi greie, jeg er med !!!!! Greit å ha en gruppe hvor flere har litt saktere nedgang så kan i støtte hverandre i opp og nedgang, super ide

hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat