Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-11, 13:27   #433
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Så var tiden kommet, for å starte på ny frisk. Håper det er greit at jeg fortsetter følge denne gruppa.

Jeg veide meg fredag da jeg var i Bodø en svipptur. Ble heldigvis positivt overrasket, selv om det ikke var minstenotering. Vekta viste 92,9 på kvelden etter matinntak og full påkledning.
Dog, helga har gått med på heavy nedpakking av karbo, for å si det slikt. Kjærlighet er ikke lett, skal jeg si dere! Både til menn og sukker. Vet ikke hva som er verst, faktisk!

Uansett. I morgen blir det ny offisiell veiedag, og jeg vil lage en ny ticker for å måle meg ned til minstenoteringen som var 15.12. (herregud) på 91,0 kg. Det burde ikke ta så lang tid. Det handler vel igrunn mest om å takle hverdagens mas og utfordringer. Jeg må finne tilbake til den Pruttilutten som var månedene før jul. Kanskje det er en idé å lese gjennom denne tråden for å se hva jeg selv har skrevet, finne tilbake til den samme "ånden".

Det jeg gleder meg mest til er å få blanke tenner igjen. Etter ett måltid med karbo, så er jo tennene hårete etter 30 minutter! ÆÆÆSJ!

Bloggen har også vært lagt død den siste måneden, i og med at jeg ikke har kunnet bidratt med så mye annet enn negativitet. Og det er for dumt å blogge "drit og dra" hver dag

Jeg har forøvrig ei KILLER oppskrift på hjemmelaga biff stroganoff. Følg med!

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat