Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-11, 12:12   #14
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Låsninger i bekken og korsrygg

Opprinnelig lagt inn av utolmodig, her.

bare en liten ting til: Legen som ga diagnose sto fast på at jeg har fibromyalgi - men kunne ha bekkenleddsyndrom i tillegg. Alle fysioterapeuter jeg har vært borti TROR IKKE på fibromyalgi...............

Vel, de kan tro hva de vil. Det er en annerkjent diagnose verden rundt og har eget diagnosenr hos WHO.
De jeg har vært borte i har ikke hatt noen problemer med den diagnosen, som jeg jo har fått av en annerkjent reumatolog.
Det som kan være problematisk er når alt man kan feile blir dyttet innunder fibro- paraplyen!
Øyelegen min var veldig klar på det i går. Han vil jeg skal be om utredning for Sjøgrens, akkurat fordi jeg utmerket godt kan ha fibro og Sjøgrens på en gang! Har så tørre øyne at jeg får sår på hornhinnene!