God morgen og stooooor er så deilig å få kommentarer som dette. for en deilig morgen det er idag og til deg monica. eg e med! men mitt neste delmål er jo å komme dit du er idag monica, under 80!!! hvor lenge er det til påske? det kan gå? er herlig å ha dere her altså. jeg føler jeg er på fote igjen. igår gikk ganske greit på de fleste plan. untatt att jeg mast internett hele kvelden!! jeg glemte enn ting. typisk meg. i helgen møtte jeg en venninne som jeg ikke har sett på en stund, og når hun så meg stoppet hun opp og bare så helt rart på meg. og så sa hun "så fantastisk bra du ser ut!!!". vil tippe hun så meg for 5 kilo siden, men hun mente jeg hadde en helt ny "utstråling" (selvom hun påpekte at jeg aaaallltid hadde vært fin) Men ja jeg ble glad. Det virket så genuint. Og idag morges ble jeg vekket av en febrilsk mann banke på døren og jeg spratt opp og der hadde han åpnet døren og jeg står der trøtt og naken!!! Han gikk ut igjen men helsiken da. Han lurte på om de lakk fra vinduet mitt, noe det ikke gjorde. Dette er ANDRE gang jeg vekkes av menn som ser meg nakne i dette rommet sist gang jobbet de på taket (bor i øverste med skråvindu) leeenge. turde knapt stå opp jo. vanligvis blir jeg vekket av måkene. kanskje jeg skal begynne å sove med pysj?