Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-11, 10:57   #10
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Låsninger i bekken og korsrygg

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Kiropraktoren som tar seg av nakken min hver 3.år tør ikke nærme seg bekkenet mitt. Det er så slærkete at han kan manipulere det med bare hendene og skal så absolutt ikke knekkes på, sier han!
Min eks- legen skulle vise meg at dette bare var tull og la seg over bekkenet mitt og dyttet til med all sin styrke og ble sint da jeg neste time fortalte at jeg ikke hadde kunne gå på 3 dager etter hans lille stunt. Han hadde ikke tatt i så mye og han hadde ikke kjent noe slærk og jeg var en stor pyse!
Ikke så rart jeg har byttet lege, kanskje?

Satser på å endelig få hjelp, 18 år etter første svangerskap, i løpet av året!

Har du forsøkt manuellterapaut? De har en helt annen tilnærming på manipulering enn kiropraktorer.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat