Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-11, 10:27   #577
Frøkengiraldriopp
Medlem

Medlem siden: May 2010
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

ojojoj - nå er det lenge siden jeg har vært innom - og det er jo ikke fordi jeg ikke lever lavkarbo lenger - men bare fordi det er så lite aktivitet i "min gruppe" liksom

Jeg trener mye, i forhold til hva jeg har gjort før ihvertfall. Jeg har jo satt meg som mål å løpe et gateløp til sommeren, så nå jogger jeg på tredemølle to ganger i uka + har en økt med personlig trener. Bare det at jeg jogger er en utrolig seier for meg - har aldri trodd at jeg kunne, men nå kan jeg

Foreløpig jogger jeg maks 13 minutter i strekk, men totalt så er jg på tredemølla i 35 minutter (øker stadig litt) og da jogger jeg mer enn jeg går

Matmessig er det bra, koser meg med maten, med fettet og med livet - og ler HØYT av de nye kostholdsrådene fra staten.

Foreløpig ingen ny minstevekt, men det kommer - er ikke bekymra, er bare fornøyd med at jeg er stabil der jeg er (kanskje et platå) og at jeg klarer å holde treninga i gang Gleder meg også til mildere vær, for da skal jeg prøve ut jogginga ute - det blir spennende. Fikk pulsmåler til jul, og det er utrolig motiverende å følge med på pulsen, se at joda, jeg er sliten, men jeg dør ikke Jeg har også lasta ned Nike+GPs til Iphone'n min, og den holder styr på hvor langt jeg løper, hvor fort jeg gjør det og gir meg skryt hver gang jeg slår en rekord!!!

Ha en fin februar Skal forsøke å poppe innom litt oftere!!

Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat