|
Låsninger i bekken og korsrygg
hei
Jeg har hatt store problemer med låsninger i bekkenet og korsryggen etter det siste svangerskapet mitt, og det nå snart 8 år siden.
Går jevnlig til kiropraktor,ca 2ganger pr mnd, men bedringen varer som regel bare i 3-4 dager. Låsningene medfører store smerter i bekken. rygg og sete og jeg får veldig nedsatt bevegelighet, så det er ubehagelig med trening og for mye fysisk aktivitet. Jeg dovner vekk i bena, spesiellt i venstre og har store problemer med å sitte på harde stoler for lenge eller å kjøre bil. Får også kvalme og svimmelhet + blir generellt skjelven i hele kroppen.(disse syptomene forsvinner mer eller mindre når jeg har fått "knekket alt på plass")
Begynner å bli mildt sagt fortvilet, er i perioder deprimert pga dette og føler også at livskvaliteten er blitt elendig.
Har tatt ct av hofter og bekken men ingen alvorlige funn der. Kiropraktor mener jeg har en svakhet i bekken/ korsrygg som gjør at
"det ikke klarer holde seg på plass"
Synes ikke lenger sånne svar er tilfredstillende, føler at det er noe som ikke stemmer .....vil gjerne ha livskvaliteten tilbake!!!
|