Tråd: Kjempesint!
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-11, 00:02   #90
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kjempesint!

Og nå skal jeg fortelle hvorfor JEG er småsint om dagen...

Jeg har som sikkert mange her vet vært sykemeldt siden september i fjor. (Jeg har nemlig putra fælt om det.) Jeg har vært på ørt og fjørtig undersøkelser, tappet såpass mye blod til ymse blodprøver at jeg snart er anemisk. Men ALT er ok, bortsett fra en liten ting de skal utrede litt mer.

For et par uker siden gikk jeg innom en helsekostforretning. Jeg hadde fått streng beskjed fra sykehuset om å IKKE inkludere andre midler enn det jeg fikk hos dem. Men det gikk både dager og uker og ingenting mer skjedde. Så i denne helsekostforretningen fortalte jeg om hvordan jeg hadde det. Hun anbefalte meg noe som jeg kjøpte.. Det funket utmerket!!! På noen områder, vel og merke.. Jeg var fremdeles pusk og var innom damen igjen i dag. Hun ba meg fortelle hva jeg følte var gærnt og jeg fortalte. Ho bare ristet på hodet og sa; "Du er svineinfluensavaksinert.." Jeg bekreftet det og damen fortalte at hun har mange innom som har akkurat de samme symptomene som meg. Hun lovte at hun skulle få meg bedre, mye bedre! Og jeg tror henne. For jeg ble jo bedre av det forrige hun gav meg! Nå fikk jeg d-vit og noe blodantitoksik. Jeg har tro på det. Men det jeg er sint for er at legene sannsynligvis IKKE vil finne noe og heller ikke hjelp for meg. Men ei dame som jobber på en helsekostbutikk og som er genuint opptatt av at ting skal virke kan faktisk få deg til å føle deg bedre. Jeg skal til lege igjen i neste uke og jeg kommer til å fortelle om den fremgang jeg har hatt av gress, eddik og d-vitamin.