Tråd: Kjempesint!
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-11, 23:26   #84
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kjempesint!

Opprinnelig lagt inn av sistegang, her.

Nå veit ikke jeg hvor gammel du er, men kan du nærme deg overgangsalderen? Et par tre år (fra jeg var ca 37 -38 år gammel) før jeg begynte å få uregelmessig mens og nærma meg overgangsalderen, blei jeg ei heks å leve sammen med. Jeg klarte ikke å stagge meg, var sint hele tida. Så kanskje det ikke har noe med ketolyse å gjøre!

Opprinnelig lagt inn av utolmodig, her.

hm....nå skvatt jeg..
Jeg er 37..

Biter meg i tungen som regel - så jeg ikke plager mine omgivelser når det koker. Men et par dager i mnd er jeg nok litt heks ja.

Ja... Hvordan blir det etterhvert?? Damer, overgangalder og lavkarbo?? Vil lavkarbo gjøre ting lettere eller hva?? Jeg er snart i overgangalderen og jeg liker ikke tanken på at jeg skal bli et uforutsigbart uhyre..