|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av streber, her.
Monica-takk for at du synes humoren min er deilig-da er det hvertfall en her inne som kan le litt med meg iblant når jeg kommer med mine utalelser og gjør mine snodige ting. I journalen min har jeg fortalt de som leser der om starten min på denne dagen, kan ta det her også:
Vekket som vanlig ungene, dekket på til dem, satte fram matbokser til skolelunsj, helte opp drikke, ga dagens beskjeder og sa hadetbra og gikk og la meg igjen som jeg alltid gjør om jeg har fri eller senvakt. MEN da klokken ringte kl 09.00 hadde jeg glemt at jeg hadde vært oppe, så jeg spratt opp av sengen og løp rundt i huset i nattkjole og ropte NEEEI,NEEEEI, NEEEEI!! Helt til jeg, etter å ikke ha funnet noen av barna, forstod at JODA de var vekket og alt var i skjønneste orden.
Fantastisk......du er bare helten! Godt å se andre mammaer som meg......ser for meg et skikkelig bra uttrykk i fjeset-med snev av panikk/fortvilelse og en herlig morgenkåpe og dragsuget etter løping gjennom huset.....alt er kaos i hodet til man slutt hører at det ingen lyd er i huset i det hele tatt!
Nei....den var fin...godt med en god latter...forlenger visst livet...
Heltinnen STREBER ...du skulle hatt en sånn fast tegneserie stripe....jeg hadde vært "fast" leser