Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-11, 22:39   #1045
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Enig med titti, Monica, du ser veldig slank ut på bildet! Mille-du må da for all del bare skravle i vei !WE LIKE! Håper det som foregår som ikke er så trivelig går seg til!

Monica-takk for at du synes humoren min er deilig-da er det hvertfall en her inne som kan le litt med meg iblant når jeg kommer med mine utalelser og gjør mine snodige ting. I journalen min har jeg fortalt de som leser der om starten min på denne dagen, kan ta det her også:

Vekket som vanlig ungene, dekket på til dem, satte fram matbokser til skolelunsj, helte opp drikke, ga dagens beskjeder og sa hadetbra og gikk og la meg igjen som jeg alltid gjør om jeg har fri eller senvakt. MEN da klokken ringte kl 09.00 hadde jeg glemt at jeg hadde vært oppe, så jeg spratt opp av sengen og løp rundt i huset i nattkjole og ropte NEEEI,NEEEEI, NEEEEI!! Helt til jeg, etter å ikke ha funnet noen av barna, forstod at JODA de var vekket og alt var i skjønneste orden.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat