Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-11, 22:36   #30
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Sellerirot fries

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Her i Norge selger dem begge deler. På rema 1000 selger dem hele roten uten at den er delt opp. Koster 50 kroner kiloen

Trur det kjem an på kor du er i landet. På Rema 1000 der eg kjem frå har dei knapt nok sellerirot, og når dei har, så er dei biiiittttesmå og gjerne oppdelt. Dei eg er van med å kjøpe er omtrent same storleik som hovudet mitt, eg har verken medisinball- eller skrumphovud!

Opprinnelig lagt inn av Idamor, her.

På Rema 1000 her har de bare de halve som er kledd i plast! Tror jeg! Mulig jeg kanskje skal lete litt rundt grønnsaksdisken da! Nå som jeg har lyst til å lage mer fries, pure OG fløtegratinert av denne flotte grønnsaken!

Spør dei om dei kan ta inn heil til deg. Viss vi er fleire som spør, så er det kanskje mogleg at sellerirot blir meir vanleg? Kanskje også billigare?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat