Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-11, 21:27   #1044
Mille89
Medlem

Mille89 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

hei! føler det er en eeeevighet siden jeg har vært her inne....

hapylady: LYKKE til med start. detta skal gå veien!!! og om du føler for det, mas og klag så mye du vil underveis. derfor vi er her

titti: høres ut som en herlig helg. gleder meg til kjolebilder. når er bryllupet?

Jeg har ikke hatt det topp i helgen. mye som har skjedd. og fortsatt, når jeg møter motgang, besvares det med mat. i liten grad i forhold til før, men det er irriterende. og merker jeg lar vær å stikke innom her av en merkelig grunn. men nå er det ny uke.
jeg har vært flink idag, bortsett fra for litt lite vann og for lite mat. men! det har bare vært fase to. jeg venter litt med å gå på vekten. og skal helle fokusere på å komme inn i den gode rutinen jeg følte jeg hadde for en uke siden.

sukk,,,fase to er nesten like vanskelig nå som før jul. men nå er det ingenting som skjer som kan gi meg en unnskydning for å dette helt av. heligvis er det legetime i begynnelsen av mars, og det er ikke lenge til. ellers er jeg skrapa blakk og venter på studielån.

fysikkprøve gikk bra, overraskende bra. i min lille hule i helgen ble det liten plass til lekser og andre oppgaver.

nå driver jeg og sorterer klærne mine. gud som det trengs. føles godt å ha en litt konstruktiv dag ihvertfall. så satser vi på at dagen imorgen blir like bra

skravlefant idag gitt

Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat